I can fly- Lana Del Rey



Nowy rok! Zwykle nie cieszyłam się na myśl, że coś się kończy, gdyż nie lubię przmijania i wprowadza mnie w to depresyjny stan.. W tym roku jednak było inaczej. Spędziłam Sylwester w pracy  w gronie najbliższych mi na co dzień osób. Czesaliśmy artystów i tancerzy na ich występy na Krakowskim Rynku. Praca była bardzo intensywna, wielkie zamieszanie, ciągłe zmiany fryzur (niektóre tancerki miały zmiany co 10 min na kolejne wejścia), ale atmosfera była niesamowita. Pracowaliśmy do 1 w nocy ale tak bardzo się cieszyliśmy, że wspólnie razem naszą grupą mogliśmy przyczynić się do tego wielkiego wydarzenia. Nawet nie wiem kiedy minęła godzina 24, wybiegliśmy na zewnątrz pod scenę i dosłownie poskakaliśmy przy jednej piosence. Nie było szampana, nie było żadnego alkoholu... Po jednej piosence wróciliśmy do pracy i nagle poczułam taki przypływ radości... W końcu pierwszy Sylwester, w którym nie  zrugałam siebie za niedokończone sprawy, za porażki i upadki, weszłam w nowy rok z uśmiechem na ustach, że coś mi się udało NAM, że zrobiliśmy świetną pracę, że producenci byli z nas naprawdę zadowoleni, że zrobiliśmy mnóstwo pięknych fryzur i że mieliśmy możliwość tam być. 
Do domu wróciłam zmęczona, ale pełna energii, długo nie mogłam zasnąć ale moje myśli były pozytywne. 


Teraz już kolejny rok i kolejne wyzwania.. Nie mam całej listy rzeczy do zrobienia, nie mam w planach listy rzeczy od a do zet. Postanowiłam być wolna jak ptak i żyć szczęśliwie. 
Kiedyś szczęście dla mnie oznaczało "posiadanie" chłopaka, dobrej pracy, przyjaciół.. Jeśli jednej z tych rzeczy zabrakło mój świat się walił. Tak było kiedyś, dziś jestem silna i niezależna i mam zamiar po prostu cieszyć się życiem. Nie każdemu z nas układa się wszystko po jego myśli, ale to nie powód do zmartwień. Należy cieszyć się z tego co się ma i celebrować każdy swój nawet najmniejszy sukces. Małe sukcesy często zamieniają się w jeden ogromny więc nie można ich bagatelizować. Nie chcę nic planować, chcę żyć chwilą i robić wszystko na co mam ochotę, a że jestem typem wariata pewnie wszystko będzie się zmieniać u mnie jak w kalejdoskopie. 
Nowy rok oznacza dla mnie wolność w każdym tego słowa znaczeniu :) 
Wszystkiego dobrego! 
Love









Kurtka- New Yorker
Koszulka- GAP
Koszula- Mango
Spodnie- Sinsay
Buty- Bershka

68 komentarzy:

  1. Super wyglądasz !

    ______________________________
    the first New Year's styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te zdjęcia!! :)
    http://wi-fi-princesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post Sylwia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa i super post! Jesteś taka mądra i dojrzałą osobą :) Nie zmieniaj się!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wspólne przywitanie Nowego Roku pod sceną;* Pozdrowienia z Mazur:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka to szminka i nr? Cudownie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to za numer szminki i nazwa ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, aż kipią szczęściem!
    __________________________
    woodland-realm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwia nie było ci zimno? :O Zresztą piękny zestaw i wspaniałe otoczenie. Super post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo nie, ale miałam przygotowaną kurtkę nr 2 w samochodzie na wypadek gdyby nastąpiła śnieżyca :P

      Usuń
  10. Dalabym Ci najwyzej 17 lat!!! Jestes przepiekna

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post ♥♥♥♥♥ Syl, fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz takie biale zabki od zawsze, czy wybielalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybielałam kiedyś ale poza poparzeniem dziąseł nic nie dało, mam takie od zawsze. Teraz zamierzam kupić paski wybielające :)

      Usuń
    2. Daj znać jak Ci będą służyć te paski :)

      Usuń
    3. na co Ci paski, bielszych się nie da ;o <3

      Usuń
  13. Kocham Cię Sylwia jesteś najlepsza a ten post pokazuje że jesteś mądra, szczęśliwa i nic ani nikt ci tego nie odbierze;) powodzenia i szczęścia w nowym roku mini nasza :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja i zdjęcia, sama czaiłam się na tą kurtkę w sklepie xp jesteś nie tylko śliczna, ale także bardzo mądra i pozytywna, do szczęścia wystarczy jedynie odrobina wolności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwia idealna pod każdym względem jak zawsze :* wszystkiego dobrego w 2015 roku, samych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja równiez życzę samych wspaniałości :)

      Usuń
  16. Nowy rok - nowe wyzwania. Ja mam swoją listę, ale to tylko dlatego, że bardziej się trzymam postanowień, które mam wypisane. Jednym z nich jest codzienne wchodzenie na Twojego aska lub bloga i motywowanie się. Mam zamiar dojść do wymarzonej sylwetki razem z Tobą i moim chłopakiem, który stwierdził, że popracuje nad mięśniami i mi będzie pomagał. Sylwia masz tyle pozytywnej energii, którą zarażasz wszystkich wokół i baaaardzo Ci za to dziękuje. Nawet nie wiesz ile siły do życia i działania mi codziennie dostarczasz. Trzymaj tak dalej i spełniaj kolejne marzenia ♥

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zdjęcia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skąd czapka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze jak wchodzę na twojego bloga i czytam nowy post to od razu mam uśmiech na twarzy :D kocham cię za to i te twoją pozytywną energię którą przekazujesz <3 szczęśliwego nowego roku i samych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie to napisałaś! Popieram - trzeba się cieszyć każdym nawet niewielkim sukcesem! :)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cuuudownie wyglądasz, zdjęcia mega pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zawsze pełna profeska i duuuużo uśmiechu ! :> pełen czad! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz jeden z najładniejszych uśmiechów jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamowicie inspirujący post! :) uwielbiam Twojego bloga i Twoje zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. niesamowicie inspirujący post! :) uwielbiam Twojego bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. genialny look ! :)
    widze ze zapolowałyśmy na tą samą kurteczke ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. propo chlopaka ostatnio myslalam sb wlasnie jestem juz w takim wieku i nie mam chlopaka....masakra. Teraz leje na to bo jak widze tak pelna zycia Syl wiem, ze chlopak do pelni szczescia jest zbyteczny :D. Pozdrawiam Syl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszędzie śnieg tylko u nas słońce i mróz przelotny deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie Sylwuś <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz świetnie, koszula mega :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post jak zawsze, jestes niezwykla motywacja.. po przeczytaniu wczoraj wieczorem tej notki snilas mi sie:)
    Mam jedno pytanie. Co sadzisz o kosmetykach firmy Artego? Mam z tej firmy jakis preparat do wcierania w glowe przeciw wypadaniu wlosow, ale nie wiem czy to cos w ogole daje?
    Pozdrawiam i wszystkiego najcudniejszego w nowym roku!:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna jak zawsze :D
    http://stylejodi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wow nie spodziewałam się, że ktoś będzie miał takie spojrzenie na ten nowy rok :D gratuluję również dobrego nastawienia ;)
    Buziaki i szczęścia w nowym roku ;***
    http://kolorova98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Od razu widać, że szczery uśmiech na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie spodziewałabym się tak świetnej kurtki w New Yorkerze!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaką fryzure proponowałabyś na studniówkę dla długich włosow? Buzak :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog i cudowne zjęcia ;)
    zapraszam do Nas:
    http://lifebystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne włosy i świetna stylizacja. ;) Bardzo przemyślana.
    Zapraszam:
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej Sylwia!
    Nie wiem, bo może już miałas podobny post (jesli tak to przepraszam), ale mogłabys kiedys wstawic cos na temat swoich treningow? Chodzi o to jak je dzielisz w ciagu tygodnia, jakie szczegolnie robisz cwiczenia itp.
    Byłabym bardzo wdzięczna:)
    A co do zdjęć, to są cudowne! Uwielbiam Twoje podejscie do życia.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) -http://wstylulilki.blogspot.com/ może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie ;")

    OdpowiedzUsuń
  41. Jezu Syla jestes taka cudowna, twoja energia jest taka pozytywna i to widac na zdjeciu! Najlepszego w 2015!:) xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. http://szafeczka.com/czy-warto-chodzic-z-dzieckiem-fryzjera/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Boziu jaka jesteś piękna Gaczorku <3

    http://staay-classy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz. :) Kurtka dodaje charakteru, mega!

    OdpowiedzUsuń
  45. No i super ja też mam takie plany "być wolnym i szczęśliwym człowiekiem"

    OdpowiedzUsuń
  46. Piekne zdjecia :) moge zapytac czy te perfekcyjne zeby to efekt aparatu, licowek a moze jeszcze czegos innego?

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie napisane, aż pojawił się uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń