KIngs of leon- I want you



Jestem ciekawa co porabiacie w tak piękną słoneczną pogodę :) Ja zawsze pomysłów mam całe mnóstwo i nigdy nie mogę się zdecydować co robić. Zwykle wybieram pomiędzy wyjściem do zoo, spacerem po lesie, wycieczką poza miasto, lub rowerem. Wszystko zresztą jest świetne byleby nie zmarnować dnia siedząc przed komputerem w domu. 
Mam nadzieję, że błogie lenistwo nie dopadło Was bez reszty i, że leń nie zatrzymał Was w łóżkach, bo to pewnie ostatnie z tak przyjemnych dni. 

Ja dzisiaj swój dzień wykorzystałam na spacer po lesie, było cudownie, więc radosna i spełniona mogę pisać dla Was post :) 


Chciałam się pochwalić wróciłam do ćwiczeń i diety ze zdwojoną siłą. Mam tyle energii co nigdy i mam wrażenie, że nikt ani nic mnie nie powstrzyma od dotarcia do celu :) 
Pewnie wszystko przez prawie miesięczny urlop. Najpierw 2 tygodnie wakacji w wygrzewanie w Turcji, a później 1o dni urlopu w pracy z powodu emontu. Nie mogło stać się lepiej :) 
Tyle wolnego ostatni raz miałam w 1 gimnazjum, a trochę temu to było, więc jestem cała w skowronkach.

Miłego dnia :)












Kapelusz- Mohito
Sukienka- Bershka
Buty- CCC

Zdjęcia Marta Budzyńska

36 komentarzy:

  1. Sylwia promieniejesz:)! Dobrze ze dostalas te kilka tygodni urlopu, na pewno ci sie przydaly!
    xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna! taki pozytywny post <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pozytywnie! Uwielbiam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz olśniewająco! Aż brak mi słów! Promieniejesz!!!!
    pozdrawiam
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą samą sukienkę i jest świetna!


    bluelikeskyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wygladasz :) kupilam sobie identyczna sukienke jak zobaczylam Twoje zdjecia, szkoda ze nie wygladam w niej tak ladnie jak Ty aleee moze bedzie lepiej. myslisz ze beda pasowaly do niej kalosze huntery? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwio, mieszkasz w tak pięknym Krakowie, zrób chociaż raz zdjęcia na tle rynku lub zabytkowych kamienic :) te odrapane bloki nie wyglądają ciekawie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zapomnialam dodac ze uwielbiam kings of leon :) bylas sylwio na ich koncercie w warszawie podczas owf czy nie jestes ich fanka? jak uslyszalam na zywo i want you czy closer to wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bylam choc bardzo chcialam, mialam full pracy i nie moglam wziac wolnego i ubolewam do dzis :( Uwielbiam ich! jedyny zespol ktory kocham szczerze i to od dawien dawna :)

      Usuń
  9. Od zawsze robie zdjecia w takim klimacie i nie zamierzam tego zmieniac :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty zawsze taka uśmiechnięta:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś taka piękna, zwłaszcza w tej czerwieni :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Wyglądasz pięknie! Nie mogę się napatrzeć na Ciebie i na zdjęcia! Super! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buty <3 przeczytałam, że kupione w CCC ale jakiej są firmy ? *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ! <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah też zrobiłam sobie dzisiaj wycieczkę po lesie, to było to! A co do zdjęć jak zwykle prześlicznie wyglądasz i tryskasz energią! Najlepsza ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kicia śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej bo ty jesteś taka piękna wogule i masz takie śliczne długie włosy i chciałam się spytać czy obcinalas leguralnie i co ile miesiecy i ile cm a wogule może zapuszczalas i czy znasz jakieś przyspieszacze wzrostu ty jesteś the best ja zapuszczam włosy i chciałabym mieć takie jak ty kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bym chciaała wiedziec ???????????

      Usuń
    2. hahahaahahahaah zbieranina zakompleksionych małolat, bez pomysłu na siebie- fanki :)

      Usuń
  18. Jesteś piękna !!! :)


    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! :D
    Zazdroszczę tyle wolnego! :D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak i gdzie można umówić się na wizytę w salonie w którym pracujesz? Jestem zachwycona tym co potrafisz zrobić włosami. Ile mnie więcej czeka się na wizytę ? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka uśmiechnięta ^^
    Śliczne zdjęcia :)
    Życzę wytrwałości w diecie :)
    Pozdrawiam http://vie-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Nie dość, że przez same zdjęcia potrafisz zarazić uśmiechem to jeszcze ta sukienka leży na Tobie idealnie ! Jesteś prześliczna :)

    http://tomitomcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe z kim wtedy spędzał czas Twój "chłopak" :D ....

    OdpowiedzUsuń
  24. cute pic!!

    http://www.modetrends.dk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezłośliwie - do tak "mocnych"/rozbudowanych/potężnych łydek, nie zakładaj botków - dodatkowo skraca Ci sylwetkę i pogrubia.
    Sukienka i kapelusz super!

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki masz rozmiar tej sukienki? :)

    OdpowiedzUsuń